Majlis sempena pertukaran GPK 1 ~05 Ogos 2011~

Baru 3 hari berlalu, kesedihan yang tidak dapat dipadamkan dalam diri...masih terasa lagi kehilangan seorang yang amat berjasa dalam kehidupan seluruh warga SK Seri Tualang...En. Abdul Manap B. Abdul Kadir atau sering dipanggil Cikgu Manap nama yang sentiasa terpahat di lubuk hati...

Siapa yang tidak kenal dengan beliau...gelak tawanya, seorang yang sgt 'sporting' dan 'happy go lucky', peramah serta telatahnya yang sering membuatkn suasana mnjadi riang...Khidmatnya yg cekap & cemerlang selama lebih kurang 13 tahun di SKST berakhir pada tanggal 5 Ogos 2011 iaitu merupakan hari terakhir beliau disini, setelah beliau diarahkan utk berkhidmat di SK Paya Pulai juga sbg GPK 1...Demi mengikut arahan serta komited pada kerjayanya, beliau terpaksa akur dgn takdir Illahi.

Jauh dimata, dekat dihati...ungkapan yg mungkin terurai dibibir warga SKST...Semoga Cikgu Manap dpt mnjalankan tugas dgn cemerlang dan berdedikasi di tempat baru serta tidak melupakan sahabat2 serta anak didik disini...Ucapan jutaan terima kasih dari kami warga SK Seri Tualang.














































































Share:

No comments:

Post a Comment

2021